Perfect start

Haft en riktigt bra vecka i det härliga vädret! I torsdags klarade jag också äntligen det praktiska soak off provet så det kändes riktigt skönt. Nu väntas bara nervöst resultatet från det praktiska! Soak off är för övrigt en nagelbehandling med gelé på naturliga nageln.

Igår var jag även och fikade och shoppade med fina Rebecca! Köpte skolavslutningsklänning ochden känns riktigt bra, gäller bara att hitta lite nya smycken som passar, men det ordnar sig nog! :) resten av gårdagen var jag hemma och satt och myste med datan framför Pretty little liars ute på altanen. Perfekt start på helgen!


Bjuder på lite bilder jag tog i torsdags, då jag glömt nyckel och blev utelåst i flera timmar. Det hela slutade dock i en mysig promenad med en saknad Josefin, så kändes rätt bra ändå. :) Bara synd om min stackars hund som skällde på mej därinne </3

Kommentarer
Postat av: AMANDA

KLART DU FÅR GODKÄNT, DU ÄR JU VÄRLDBÄST PÅ NAGLAR!!!!!!!!!!!



STACKARS DIG Å DIN HUND SOM BLEV UTELÅSTA FRN VARANDRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :(



SÅÅÅÅÅÅ FINA BILDER.

hihihihihihi, på den i mitten ser du lite halvt ledsen ut. VAR GLAD! DU LEVER JU VÄRLDENS BÄSTA OCH MEST FABULÖSA LIIIIIIIIIIV! :D :D :D :D :D :D :D

hihiihhihihihihihihihihiihihhiiiiiiiihihihihihihihihhihihihihihihihihihihihhihihi

2012-05-26 @ 19:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0