Myshelg

Idag mår jag något bättre, men fortfarande inte helt hundra. Har iallafall sovit tolv timmar, och det var verkligen så himla skönt! Dagen spenderas med lite lördagsmys med föräldrarna, bamsetidningar, fika och så förstås, lördagsgodis. Är lite extra nostalgisk efter saknad av min barndom idag, så jag och mamma pratar massvis med minnen.. Mysigt! ^^

Läste på Fokis idag, och fick då lite inspiration till att ladda ner apparna Line och Line Camera, och blev mycket nöjd! Den sistnämnda är typ lite redigering av bilder, och den andra en lite roligare smsapp(liknande viiber) med olika smilisar. Så har suttit och lekt lite med dem nu. :)


Smsade Lollo denna bild, och låten 'baby' med Justin Bieber var inspiration till texten. Lollos svar? "I know you love me, I just dont care"... Haha, flera hundra mil ifrån varandra. Men ändå fortfarande samma rethumor!


En sak är säker iallafall, jag och Lollo kmer ha lite roligare sms att skicka varann nu med denna app istället för viber och skype. :)♥ Kanske du och jag med Vicky?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0