Kan knappt fatta att jag lägger ut det här

Men det gör jag ändå, haha!
Måste nog faktiskt säga att detta var den bästa sommaren i mitt liv hittils tror jag.. har tusen andra videos på mej och Lollo, och även några på mej å evelina, och mej å Cornelia. Ååh, längtar tillbaka! Var en så sjukt underbar sommar!!
MEN, den här sommaren lär bli ännu bättre! :D

So please enjoy min och Lollos fula frisyrer, vår extremt konstiga humor och våra älskade djungelvrålklubbor i denna videon från sommaren 2009..

Hahahaa, jag dööör

Kommentarer
Postat av: Evelina

HAHAH! DJUNGELVRÅLKLUBBOR! <3 pssss....släng ut en till video! :)

2012-05-09 @ 15:14:40
Postat av: AMANDA

ååååååååååh, va roligs ni är !!!!!!! :D

såååååå himla fina är ni!!!!!!!!!

jag dööööööööööööööööööör!!! :D:D:D:D:D:D



LÄGG UT FLER VIDEOS, SNÄÄÄÄÄLLA!!!!!!!



ps. JAG VILL MED HA KLUBBA NU, HIHIHIHIHIHIIHIHIHIHIHIHIIHIHIHIHIHIHIHIHIIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI

2012-05-10 @ 11:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0