Happy sunday

Vaknade av mej själv vid åtta idag.. Wth?! haha. Men både hunnit med träning och pluggande, och nu bär det snart in mot kyrkan! Skönt när man kmer upp tidigt och hinner med massa, om man ändå orkade göra det oftare haha..

Glömde nämna att jag hade dansshow i fredags med. Kändes rätt bra! Även fast jag gjorde en del småfel.. Dock så hade ju mamma och pappa spelat in, och när jag såg mej själv senare så tyckte jag det såg helt hemskt ut ändå.. Men försöker tänker framåt istället för att deppa! För nästa år ska jag inte iväg på en sketen praktik å missa massa. Nästa år ska jag satsa som tusan på att lära mej dansen mer ordentligt så det går bättre! :)


Älskade verkligen att ha blomma i håret som vi hade på en av danserna.., så mycket att jag bestämde mej för att ha det idag också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0