Friluftsdag

Var friluftsdag i skolan idag, och nu har jag sammanlagt gått en mil och har sånt himla skoskav att jag knappt kan gå haha.. Men var faktiskt rätt skönt ändå! Kände ju att man brände lite hehe:)

Efteråt så gick jag förbi HM och köpte lite grejer i väntan på att mamma och jag skulle till ortopeden. Sedan åkte jag hem och har nu suttit och ätit pannkaksrester från igår samtidigt som jag pratat med Lollo på skype i nån timma!

Tog några kort i väntan på mamma. :)

Fick lite sällskap av en fågel.. ^^

Kommentarer
Postat av: AMANDA

SHIIIIT!!!!!!!!!!! SÅ FINA BILDER!!!

DU BORDE BLI FOTOGRAF!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D

2012-05-10 @ 11:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0