Effective

Idag vart det skola och sedan kom jag hem och däckade i soffan nån timma. Sedan slängde jag ihop lite mat innan jag övade lite gitarr. Sedan tränade jag ett sjukt hårt pass, är helt slut nu. Men det är ju skönt ändå! Städade mitt så kallade rum(ser ut som femtusen bombnedslag) lite grann har jag också gjort. Hursomhelst skönt med en effektiv dag så man får nåt gjort! :)

Men nu lämnar jag resten av städningen och lite mer träning tills imorgon och så ska jag snart krypa i säng. Åh, så skönt! ♥ Goodnight!


Random bild på mej och LolloBoll

Kommentarer
Postat av: AMANDA

men hallååååååååååååååå? DU ÄR JU ALLTID EFFEKTIV! :D:D:D:D:D:D:D:D



ps. SÅÅÅÅÅÅÅ FIN BILD! :')

2012-05-10 @ 11:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0