Sammanfattning

Praktiserat alla dagar utom torsdag och lördag tills nu. Går väl bra, och känns bättre i benen nu. Men har fortfarande himla ont i ryggen.

I torsdags var jag, Vicky och anton ute hos hästarna igen iaf. Så himla mysigt! Efter det så åkte vi hemoch jag och Vicky gick iväg och såg Ulrik Munther som var här och spelade. Sökte upp hans skiva efter det med, å den var faktiskt riktigt bra! ^^
Hursomhelst. Mamma och pappa kom å hälsade på(aldrig blir man av med dem! haha) efter en konferans å sov över tors-fre och jag lunchade med dem, Vicky, Anton och faster Jane på fredagen också.
Fredagkväll spenderades med en promenad till Max där vi åt kvällsmat. Lördagmorgon spenderades med att titta på Vickys rida-igen-lektion. Annars så är det bara långa promenader typ varje dag som hänt. Gått vilse en miljon ggr också. Senast i morse faktiskt, haha..

Ska fixa med bilder å lägga ut från i torsdags snart, tills vidare så bjussar jag på en bild på Ulrik Munther. Kom på idén om att heta Joy Munter också.. Hur klockrent?! Kanske nåt att satsa på? ;) haha..


Så. Nöjd nu Lollo?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0