Just chilling

Gårdagen blev inte riktigt som tänkt.
Vi såg en snabbis av Charlotte Perelli och sedan drog jag ensam in till stan för att gå till ÖoB. Hitta.se appen var dock helt knäpp och led mej runt i en cirkel i typ en timma så jag hittade aldrig dit sen endå haha. Hursomhelst så gick jag iallafall till apoteket innan jag åkte hem och köpte body lotion och linsvätska å lite sånt. Sedan somnade jag till en film helt slutkörd på kvällen.

Idag vaknade jag runt elva-tolv, och har läst sedan dess. Håller på med Twilightböckerna, kände att det var dags att läsa igenom dem igen. :) Skönt med en chillsöndag.


Charlotte och sin publik.

Valde definitivt fel dag att för 'en gångs skull' ha klackar, haha..

Kommentarer
Postat av: amanda

ååååååh, va snygga skor <3333333

men stackars dig som gick vilse!!! =(=(=(

2012-03-19 @ 11:35:22
Postat av: amanda

BLOOOOOOOOGGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3333333333333

2012-03-19 @ 11:36:04
Postat av: amanda

men blooooooooogga då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-03-20 @ 12:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0