Packing

Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt. Hann varken träna eller fixa mej, men får försöka hinna det imorgon innan jag åker. Iaf packat å tvättat, och det var ju viktigast! :)

Melodifestivalen hann jag ju oxå med såklart! Var så otroligt taggad, och är så sjuukt glad att Loreen vann! :D Men tkr dock lite synd om Danny, som kom tvåa i år igen.  Röstade en gång på han faktiskt, sedan två på grymma Molly och sedan typ tio på Loreen! ^^

Tog lite bilder på min packning :) Men asso shit vad svårt det är att packa! Är ju ändå liksom tre veckor med aprilväder med. Skitsvårt! Ville först ha med typ tio par skor haha.

Ville först ha med alla detta OCH mina svarta converse plus ridskorna.. ehhm.. fick ta bort alla skorna i mitten tillslut. Men alla väskor ska med iaf. Och alla halsdukar utan den helbeiga.


Alla skärp, armband och ringar plus halsband får hänga med iallafall. Packade i dem i de små handväskorna, gjorde ju typ ingen skillnad så blev perfekt!

Men nu måste jag verkligen sova om jag ska orka upp imon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0