Just Some New Make Up

I morse kom Ancki hit och så fick jag några av Mary Kay produkterna jag beställt! :) Har dock fortfarande inte fått foundation, läppenna och läppglanset, men hon ska skicka det till Norrköping när jag bor där.

Men fick den lilla burken med rouge och ögonskugga samt så fick jag en bonushandkräm. Perfekt att ha i handväskan!





Fick först produkterna i små "kartonger" innan jag la i dem i burken.


Blev ej så bra kvalité men köpte ögonskuggor i skimrande vit, glittrig brunguld och helsvart.

Ska snart beställa igen med nån mer ögonskugga, puder, några primer och kanske lite hudvård. :) Ska köpa lite då och då åt gången. Om ett år önskar jag att alla mina skönhetsprodukter ska vara Mary Kay. För jag gillar det skarpt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0