Lycka!

Hade en mycket rolig dag på praktiken, fick sluta 35min tidigare, fick reda på att jag får sluta tidigt imon med och då kmer jag att hinna hänga med vicky och rida, lunchade och shoppade med Anton, och så framförallt, så upptäckte jag Calippo Shots!! :D Lycko dag asso!

Haha, när jag var liten(okejdå, läs YNGRE.), så blev jag hur arg som helst på GB när de slutade sälja Solero shots, efter det slutade de med helt med igloo och sedan slutade de med massa goda smaker i Calippo och behöll bara en. Jag var sjukt förbannad och helt förstörd! Så jag skrev ett långt klagomail till dem hahaha..
Men nu, flera år senare. Vad upptäcker jag inte då?? De måste ha rensat massa gamla mail och kommit på idén om detta nu! haha. Så nu saknas bara igloo!




Vi har aldrig anklagat dej för att vara smart vicky...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0