Happyhappy thursday

Var såå himla mysigt att rida igår!! Önskar jag kunde börja rida lektioner direkt när jag kmer efter praktiken sen hehe. Men får försöka vara tålmodig tills hösten.

Hursomhelst så fick jag låna deras häst Lady medan Vicky red på sin sköthäst Beduin. Lady var så himla söt och busig, min typ av häst alltså hehe. ;) Gick sådär i början, men med hjälp av Vicky och efter lite träning kändes det bättre.
Efter vi ridit så fick vi stressa lite med mockning och att fixa mat, eftersom pappa var här på snabbesök igår. När vi kom hem åt vi mat och umgådes. Jag och Vicky läste även hästböcker och Vikcy påminde mej om massa grejer jag glömt.

Känner verkligen att jag behöver träning, man tappar verkligen mkt på typ två-tre år.. Ångrar så att jag slutade, känns verkligen så himla onödigt nu när jag vill igen med. Varföööör?????? hehe.

Har bara vickys gamla bild på fina Beduin. Men nästa gång när det är mindre stressigt ska vi ta massa bilder!! :) Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0