Framme

Framme i Norrköping nu! Har precis fixat och donat i rummet jag bor i och nu ska jag strax se en film. Allt känns bra men jag är så himla nervös inför imorgon! Men förhoppningsvis så kmer väl allt gå bra. :)

Hann både träna och fixa mej lite i morse innan jag fick släpa mej iväg med all tung packning. Har nog tagit med lite överdrivet mkt haha. Resan gick iaf bra, och hann även träffa Evelina och Sisela plus några till innan jag åkte. Kmer sakna dem och Lollo och mamma och pappa sjukt mkt!

Lite flumbilder från dagen. Hörs imorgon!



Kommentarer
Postat av: Amanda

SÅ HIMLA FINA BILDER!!! :):):):):) <333333333

Särskilt första, SÅ SÖT!!! 8D

2012-03-11 @ 23:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0