Flower Power

Hade min sista dag på praktiken idag! Kändes rätt så bra, men var lite rastlös och hade som vanligt ont i ryggen. Kmer ju inga nya varor som ska ut i butiken på helgen, och vi hade fått väldigt mkt gjort på fredagen, så det enda som fanns för mej att göra var typ att försöka hjälpa kunder när de frågade frågor(får inte stå i kassan) och att vika kläder. Vilket var lite drygt. :p

Fick även mitt "betyg"/omdöme av min handledare. Hon var förvånansvärt positiv och sa att jag vart riktigt duktig! men sa också det väntande., att jag "inte varit så värst pratsam så att man inte lärt känna mej ordentligt" - alltså blyg. Visste redan om att det skulle komma, men blir ändå så besviken på mej själv. Önskar man var mer framåt även med folk man inte känner väl. Men får ta babysteg på nåt sätt. Hursomhelst var de nöjda med mej och sa mkt positivt. Och kändes faktiskt lite sorgligt att säga hejdå.
Hursomhelst så köpte jag mariekex och gick till mitt favvoställe som vanligt efter jobbet. Satte mej där väldigt länge(dock kom inga ankor så får spara kexen:p) och pratade även en bra stund i telefon med Lollo. Å känner lite hemlängtan nu ändå!

Snö och blåsstorm i morse och detta på vägen hem några timmar senare. Märks att det är april imorgon! ;) Fick himla mkt vårkänsla iallafall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0