Finally!

Nu är det slut med skola och plugg för några veckor! Så sjuukt skönt!! Kmer börja mkt senare varje dag, plus inte ha något plugg! WOHO! haha..
Har haft tre lektioner idag, på de hade jag prov, inlämning och redovisning. Pust. Pluggat som en tok för inlämningar och prov i veckan. Knappt sovitalls de senaste nätterna.

Igår innan jag skulle träffa evelina hade jag planerat att plugga också. Men jag somnade! haha, tecken på att man är för trött. Stackarn hade ringt och smsat hur mkt som helst och jag vaknade inte förrens hon var där haha. Fick göra en allnighter senare iaf, eller ja typ snarare half-allnighter, hoppas bara allt gått bra nu idag för betygen!

Hursomhelst så var jag då med fina evelina en sväng igår. Vi gjorde fruktsallad, kollade på youtube-klipp och pratade. Och åh vad jag tkr om dej!! Man blir alltid lika glad när man är i närheten dej! :)

"Frukter är till för mer än att ätas", hahaha :D

Kommentarer
Postat av: amanda

Va söta ni är! :D

haha, ja, frukter är verkligen till för mer än att ätas. :D så himla smart sagt! :D

2012-03-09 @ 14:41:48
Postat av: Evelina

Hahah, jag döööör! ;D

Sjukt mysig o rolig kväll! PÅ RIKTIGT! Du är bäst min vän!!!!!

O jag älskar citatet av mig ;)

2012-03-12 @ 15:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0