Favorite spot in town

Efter en rätt rolig dag på praktiken idag, så kände jag att jag än en gång behövde gå en promenad för att kunna tänka klart. Träffade några av de jag trivts bäst med, speciellt en vid namn Emma, på praktiken idag för sista gången. Kändes rätt sorgligt, med tanke på att jag kanske aldrig kmer träffa henne igen..

Hursomhelt gick det och mkt annat kring i huvudet, och det bästa sättet för mej att tänka klart är att bara gå med hög musik i öronen. Gick till mitt favoritställe här i Norrköping och satte mej en stund. Gav några ankor resterna av min lunch, och bestämde mej sedan för att göra picknick. Så jag gick tillbaka till stan till ica och köpte fika till ankorna haha. På vägen så insåg jag att det var sjukt kallt också, så jag smet in på new yorker för att värma mej, och fick syn på munktröjorna. Har tänkt köpa en svart(istället för att hela tiden sno Lollos hehe:p) hur länge som helst, så tog faktiskt tag i det nu och köpte en.

Gick tillbaka och satte mej igen och njöt av solen. :) Var riktigt mysigt att sitta bland ankorna, men självklart kom senare massa fiskmåsar och förstörde, var livrädd för att de skulle bajsa på mej så när de kom så drog jag hah a.. Tappade även drickan i vattnet när de kom så något fika blev det inte heller haha.. ;)

Blev nåågot längre text än planerat, så får väl passa på att bjuda på bildbomb också när jag ändå är igång. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0