Tuesday

Haft fullt upp de senaste dagarna. I fredags hade jag en lång välbehövd sovmorgon, och stack sedan in till vetlanda för att ha pulkåkning och grillning med vänner!
I lördagskväll var jag på '40årskalas', haha. Liza och Lollo slog ihop eftersom de båda fyllde 20 i veckan och så körde de på en gemensam fest. Det var sjukt kul! Hanna och Sara kom dessutom, de har vart utomlands så vi hade inte träffats på evigheter, så det var sjukt skoj!
Hade även i lördags och i söndags sovmorgon. Så himla skönt! På söndagskvällen så blev det som vanligt kyrkan och vänner!
Igår var det skola, sen hem och bara chilla och se film med syrran och david.. :)

Det var ungefär min helg det.
Idag var jag i skolan på två lektioner, sen drog jag hem. mådde inte alls bra. Mår hursomhelst lite bättre nu, så det är skönt. Mindre skönt är att jag missar dansträningen.. Surt! Blir plugg ikväll istället, lika bra det.




Längtar utomlands och till sommar mitt i det iskalla vädret.. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0