My house

Mycket gjort har det inte blivit trots at jag varit ensam enda sen jag kom hem från skolan. Tvn, Milla och datorn har uppehållit mej! ;)
Har dock varit lite produktiv och kommit på hur jag vill dekorera mina rum lite grann.. :) Min familj bor ju nämligen i ett föredetta lägenhetshus med tre våningar och en källare. Källaren innehåller garage och tvättstuga samt några rum, två stycken lägenheter består av ett badrum, ett kök och ett rum och lägenheten längst upp består av två rum, en vind, en liten toa och ett minikök.
Vi brukade hyra ut våningen längst ner, men nu är allt vårat. Kanske inte ett låter som ett så hemtrevligt hus, men på nåt sätt så känns det ändå hemtrevligt för mej.. :) Kanske inte så konstig i och för sig haha.

Hursomhelst så har min syster tagit lägenheten längst ner nu, och jag får ta över den lilla längst upp. Lollo kommer nämligen bo kvar här och plugga journalist i två år, så då får hon som en egen lägenhet, fast billigare. Men först ska hon flytta till Bulgarien som volentär i några månader, hehe :)
Anyways, så kommer jag att få ha våningen längst upp själv nu.. :)

Fick förresten verkligen hjälpa någon idag (: Kändes så sjukt bra! Men mer om det senare.
Ha en fin kväll!!


My house!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0