Today is the day

God morgon!
Idag är dagen. Idag är dagen då jag äntligen ska våga göra något åt mitt hår. Alla frisörer jag haft har alltid sagt något i stil med att jag har typ Sveriges tjockaste hår. Många kommenterar och berömmer att jag har så långt och fint tjockt hår. Mitt hår är nog faktiskt det jag mest får beröm för överhuvudtaget.

Jag är och har varit livrädd för att tunna ut det. Men min syster har övertalat mej, och jag är redo för en ny frisyr. Jag har färgat det brunt en gång, och även gjort slingor två ggr. Men det blektes ändå snabbt iväg.. Denna gång ska jag tunna ut mer än hälften av håret och klippa upp det. Eventuellt skaffa sidbena också.
Jag har haft ungefär samma frisyr sen födseln, eller ja.. flera år iallafall ;), och nu ska det ändras!
Åhh, jag är så himla nervös men samtidigt så otroligt exalterad! Tänk att egentligen hår kan göra sån skillnad.

Valde några random bilder ifrån höstas.. :) Den sista är på mej och Lollo ifrån ett drama. Mitt hår var så gaalet stort när vi tupperat det haha.. ^^

Vi ser verkligen läskiga ut.. haha, nu vet man iallafall att man lyckats med sin roll.. ^^


Kommentarer
Postat av: Diman Dilir

nämen tack! träning ger färdigheter:D



du har såå fint hår!

2012-01-21 @ 18:18:24
URL: http://dimandilir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0