Stockholm

Hello!
Jag ber om ursäkt för ingen update de senaste dagarna. En extrem förkylning kom över mej så jag orkade helt enkelt inte.
Hursomhelst så är jag fortfarande extremt snuvig och har halsont. Men min och mammas planerade Stockholmsresa sedan veckor tillbaka var jag ändå envis nog att åka på. :)

Sitter just nu på tunnelbanan på väg till stan för att äta, sedan blir det träffa kusinerna och åka på deras "städa-ut-julen-show". :) Sedan blir det äntligen Musikaal! Mamma och jag älskar båda teater och musikaler så vi är supertaggade! Får se vad som händer sen ikväll. :)

Skippar all shopping, sov ut istället för att riktigt vila upp mej idag.. :) Kan ju lika gärna shoppa där jag bor, även omdet är mindre. ;)
Men nu är jag framme. Hörs senare!

Blåser som tusan här uppe. Hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0