On my way

Sitter nu på tåget på väg hem! Förkylningen är nästan värre, men jag är iaf glad att det bara är två och en halv timme istället för fyra denna gång. ^^

Gårdagen var sjukt najs! Jag och mamma åt lunch på kungshallen, och jag tog som vanligt Tacos, haha. ^^ Sedan så mötte vi upp med min morbror Bob och min kusin Johan, för att gå dit min andra kusin Katja skulle sjunga i en kör.. :)
Sedan åkte vi hem till dem och åt middag och jag fick se deras nya lägenhet för första gången. Mys!

Sedan var det dags för musikalen!! Den hette Hair och handlade om folket som levde i New York på 60-talet. Jag hade mer trott att det skulle vara huvudpersoner man skulle följa mer än vad det var. Den här var mer bara om folk i allmänheten därifrån. Det var lite en besvikelse. Men annars från det var den sjukligt bra! Koreografin, musiken och sångerna var super!
Lite för naket för min del var det kanske med, i en scen var alla helt näck, kändes lite weird. Haha.
Men den får nog ändå 3-4 av fem. :) Definitivt sevärd!

Nu ska jag fortsätta knarka red bull och drickyoghurt och hoppas på att jag blir bättre, hehe.. :)
Ha en fin dag!

I brist på bilder bjuder jag på en söt hund jag såg för ett tag sen. Liksom balanserar på ryggstödet, haha. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0