Monday

Hello.
Idag sov jag extra länge för att vara pigg för skolan imorgon. Svårt att vända om dygnet nu bara, men annars är det rätt skönt att komma igång med rutinerna igen. Och ju fortare terminen går, desto fortare blir det sommar, och då blir det en hel månad i älskade Bulgarien. ♥
Men sen finns förstås massa andra oliga grejer att se fra emot under våren.. :)

Hursomhelst så har jag faktiskt varit duktig nog att städa lite grann idag nu också, men dock blev det ingen träning som jag hade tänkt. Tror jag tar ikapp det imon istället!
Var även ute med hunden en sväng nyss, och snön har kommit tillbaka till lilla småland. Känns lika bra, eftersom det ändå är så kallt ute.. ^^

Men nu ska jag nog äta mat och sedan försöka läsa klart romanen från skolan.. :)

Här är några bilder jag och Lollo tog igår, flum som vanligt, haha.


Haha.. ^^

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0