Happyhappyhappy

Haft en jättemysig dag tillsammans med syrran och Anton! :)
Efter lång sovmorgon stack vi ut för att shoppa. Shoppade upp typ alla pengar och ändå kom jag tillbaka utan varken morgonrock och skor som stod på listan. Men får väl bli en annan gång. Köpte iallafall nya jeans och ny väska som stod på listan, samt en hel del annat. ;)

Jag ansökte också på praktikplatsen igen, och jag fick den! :) Sjukt lycklig! Men samtidigt väldigt nervös, men det hör väl till antar jag. ^^

Efter vi varit i stan åkte vi tillbaka och handlade lite för att göra hemmagjord pizza! Efter vi ätit så spelade vi Twilight-spelet Eclipse. Pinsamt nog så kom jag sist, trots att jag läst boken flera gånger haha. Men får trösta mej med att de också läst böckerna, och sett filmerna.
Sedan kollade vi på film och snälle Anton fixade lite te åt oss. :)

Mysdag! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0