Happy new year!

Tiden flyger verkligen förbi, redan 2/1-2012!!
Jag är lite sent ute, men vill ändå önska gott nytt år till alla vänner och läsare som läser. :)

Nyår var sjukt mysigt! Jag, Sisela och Emma hade hela mitt hus för oss själva. Vi gjorde tacos och pannacotta, drack cider, åt godis, lyssnade och dansade till hög musik, kollade film och snackade tills klockan var runt 6-7 då vi gick och la oss.
Vid tolvslaget var vi ute och gick också, skålade utanför mitt hus, dumpade glasen i brevlådan och drog sedan til stan en sväng. Träffade några jag kände till där också! :) mys!

De flesta bilderna togs med Siselas kamera, men tog en del med min mobil. :)


Vi tog aldrig bilder på kläderna, men här är min nyårsoutfit efter en helkväll iaf. ^^ (tagen med mobilen, så värdelösjag vet:/)







Baby you're a firework.. ^^

Dancing in the dark. :D

Tagen 31/12-2011 23.58

Gott nytt år!! ♥ :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0