Gossip girl

Sitter hemma och chillar framför gossip girl just nu. Idag har jag duschat för första gången på flera dagar(!) och ätit tacos med gästerna som mamma och pappa har här ikväll.. :)

Känner mej extremt mkt fräschare just nu än jag gjort de senaste dagarna. En lång dusch och att äntligen få sätta på mej linser har nog främst med det att göra, men förkylningen är också bättre.., den börjar sakta men säkert försvinna! Så himla skönt.
Känner att jag äntligen börjar orka grejer med. Blev liksom helt slut av att gå upp och ner i trappan för hämta nåt från mitt rum häromdagen. Nu orkar jag liksom mer, och det är så himla gött. Trött på att vara hemma nu, vill ut och hitta på något istället. Men det får nog vänta et tag till..

Nu ska jag fortsätta kolla på gossip girl iallafall! Jag älskar verkligen den här serien! Får så otroligt mycket inspiration om kläder och mode, och lite inredning. Sedan så är det ju all drama och romantik. Love it! hehe.. :)


Håller på att kolla igenom alla säsonger på Gossip Girl. Just nu är jag i mitten av season 3.. :) så himla bra! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0