Braveheart

Gårkvällen blev spenderad med tacorester, glass och filmen Braveheart tillsammans med familjen. Braveheart är så sjukt bra, men jag kan aldrig se den utan att gråta.. Kanske är känslig, men att det har hänt på riktigt, och att liknande fortfarande händer idag, får mej bara helt deprimerad.. Lite pinsamt är det ju, att sitta och lipa genom nästan hela filmen, haha..
Men kvällen blev hursomhelst väldigt mysig!!

Idag så vaknade jag upp rätt sent, och har inte gjort något annat än ätit frukost och tittar lite på tv. Ska eventuellt in till stan senare, men jag är inte säker på att jag orkar.. Vi får se! :)

Bild på allt hår som klipptes bort igår, haha. ^^


Kommentarer
Postat av: Diman Dilir

minns när jag klippte mig,ångrade mig som fan! haha^^

2012-01-22 @ 16:04:50
URL: http://dimandilir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0