Best time of the year

Idag har jag gått i skolan och varit i kyrkan på vbc vision! Rätt okej måndag ändå, men trots det är "the highlight of the day" just nu, då jag äntligen får sova! Haha, så himlaa trött!

På hantverken idag så sminkade vi varann. Det gick bra och var rätt kul, måste öva på att våga mer känner jag bara, så himla osäker när det gäller allt.. Men min mamma och mina syskon får bli hjälpen till botningen av det hehe :)

En rolig grej som hände idag var att jag smsade mamma när jag slutade och frågade om hon kunde fixa mat till när jag kom hem. När jag sedan var framme med tåget och på väg hemåt i snön, så blev jag plötsligt sjukt sugen på pannkakor. Jag ringde då mamma, fem-tio min innan jag var hemma, i hopp om att hon glömt att göra mat och säga åt henne att inte börja. Och vad sa hon inte då? Jo, att hon precis gjort klart pannkakesmet..!
Gjorde min dag! Haha :)

Sedan blev det vbc vision! Första gången jag var i kyrkan på två veckor, så det var kul att träffa alla! :)

På tal om ingenting saknar jag julen, all försenad snö ger mej sån otrolig julkänsla att jag bara vill ha jul nu igen.. Julen är lätt den bästa tiden på året om man frågar mej.. Dock så har den mkt competition med sommar och sommarlov. ;)
Lite julbilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0