Memories

Gårdagen var varken bra eller sämst.. Mer än så har jag inte att säga. Förutom att jag måste beklaga mej lite om jlt. Väntade i en timma i -16 på en ersättningsbuss som vägrade komma, innan jag tillslut drog hem. Tänkte då ta senare tåget, men det var förstås också ersatt med en buss som kom 40min senare.. Tiderna från bussarna nämnde de inte i högtalarna heller, så man fick stå där ute tills man typ bokstavligt talat var en isbit..
Så ja.. Starten på igår var kanske inte den bästa.. Förutom att jag fick skjuta upp min redovisning pga att jag kom sent. :D

Idag har iallafall alla tåg gått som de ska. Haft en kort dag i skolan, och ikväll blir det in till PH för en myskväll med några vänner. :)

Vicky och anton var här som sagt här igårkväll, höjdpunkten på dagen, och vicky berättade massa om sin sköthäst. Och shit vad jag känner att jag saknar hästar! Funderat på att börja rida igen, och troligtvis blir det så till hösten.. :D


Får en klump i magen och vill bara gråta när jag ser dessa bilder.. Fy tusan vad jag saknar dessa fina hästar <3 Jettan och Herak. De och milla var som mina bästa vänner när jag var mindre.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0