Pizza and a movie

Känner att jag haft lite väl många inlägg med bilder på mat och godis nu haha. Men ändå så tänker jag låta rubriken stå haha..

Hursomhelst så var jag iväg på fika hos farmor och farfar! Sjukt mysigt. Vi fick för oss att åka in till stan och kolla på jeans för att farmor sett att det var rea. Och då bjöd de både mej och lollo på ett varsitt par. :) Så otroligt gulligt och snällt! Blev iallfall svarta vanliga stuprör. Perfekt eftersom jag ville ha nya, mina tkr jag varit för pösiga. :p

Efter det kom David och vi tre beställde pizza. Tacka vet jag småländsk kebab pizza. The best!
Efter det såg vi nån dokumentär om Christiano Ronaldo och efter det en film. The sorcerers apprentice blev det! Helt okej torsdag måste jag säga. :)


Flumbilder på David, Lollo och mej som vi tog med datorcamen nån dag sen, haha.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0