En längtan efter värme

Sitter och pluggar inför imorgon samtidigt som jag kollar på film i bakgrunden. Går sådär, haha. Har verkligen ingen motivation alls till skolan just nu.. Nog för att jag varit skoltrött innan, men just nu är jag verkligen sjukt trött på allt som har med att gå upp tidigt och plugga att göra..
Tur att det är lov snart iallafall! ^^

1a februari idag och det är runt -14 ute. Jag hatar det. Efter december och jul vill jag bara ha vår. Sen kan jag leva med att det är snö januari ut, men sen vill jag verkligen inte ha det mer. Vädret säger att det ska bli "sibirisk vinter" i flera månader nu.. Orkar verkligen inte. Fryser som en idiot hela tiden och funderar seriöst på att fly utomlands. Längtar som tusan till Bulgarien och allt i sommar. Men vore så himla härligt att bara åka iväg just nu. Till Australien, USA, Sri Lanka, Thailand eller nåt..

Men mitt i drömmandet måste jag återgå till plugget. Härliga vardag.. Hörs!

Summer <3


Bild från weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0