Saturday

Kvällen på ph igår var supermysig. :) kortspel, yatzy, biljard, fika och bara umgås! :)

Idag så tog jag en lång sovmorgon tills alarmet ringde vid tolv. Så himla skönt!
När jag vaknade så var även Josef, Ninni och lilla Alicia på besök här, och det är de fortfarande. Vi har käkat, fikat och kollat på fotboll samtidigt som jag, Ninni och Lollo diskuterar smink och kläder, haha. Mys!

Ikväll så har familjen blivit bjudna på middag. Ska bli så himla kul att träffa och umgås lite med Hanna och Sara igen. :D


Weheartit.com

Kommentarer
Postat av: Amanda.

BLOOOOOOOGGA!!!!!! :D :D :D :D



vi saknar dig i bloggvärlden! <3

2012-02-08 @ 15:46:14
Postat av: Josefin

Nu har du inte bloggat på länge. :(

2012-02-08 @ 15:46:50
Postat av: anonym

asso, bloggar inte du snart så kommer jag sluta följa dig.......

2012-02-08 @ 15:47:28
Postat av: joys nr one fan!!!!!!!!

Blogga nu! <3

saknar att läsa dina tips :(

2012-02-08 @ 15:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0