Marabou och annat skoj

Helgen har varit super!
I fredags så hängde jag med några vänner inne i stan, vi käkade tårta och chillade.. :)
I lördags var jag på O'learys i Jönköping med ett gäng. God mat(dock alldeles för stark!) och spännande fotboll. Dock förlorade liverpool..
Efter det drog jag hem och hade myskväll med mamma!

Och igår var det kyrka och chill inne i stan som vanligt. Efteråt blev det kladdkaka hos josef och ninni. Mys! Sedan drog jag hem till film och jordnötsringar med syrran. :D

Idag gick jag upp runt 11-12 och har inte gjort så mycket mer än lyssnat på musik och spelat wordfeud sedan dess. Livet leker!

Testat nya marabou har jag också gjort. Tummen upp som vanligt marabou! Asgott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0