Back to reality

Påskveckan var hur bra som helst och dansuppvisningen gick super och allt var så himla kul! Men nu är vardagen tillbaka och nationella prov, diplomering i soak off och massa annat i skolan ligger framför. Plus mer dansuppvisningar och även gitarrlektioner som jag påbörjade i torsdags. Äntligen ska jag få lära mej på riktigt! :D

Men mitt i allt som händer så har jag blivit sjuk, vilket jag varit hela helgen. Skulle ha varit med på en uppvisning med dansen idag igen, men missar den. Seriöst något fel på mitt imunförsvar, blir alltid förkyld! :/ Men de får klara sig utan mej. Och Lollo.
För min älskade syster och bästa vän åkte nämligen till Bulgarien som volontär i tre månader nu i tisdags. Längtar som tusannnn till i sommar då vi ska hälsa på!

Blandade bilder som beskriver de senaste två veckorna lite!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0