Hemma i Småland

Försov mej hur mkt som helst igår innan jag åkte hem men tack och lov hann jag med tåget ändå! Spenderade sedan dagen hemma med att umgås med familjen och att packa upp. Några pretty little liars avsnitt blev det med förstås, precis som typ hela söndagen bestod av. Sett klart hela säsong 2 på två dagar nu haha.. Vill inte ens nämna hur mycket(eller lite) jag sovit de senaste dygnen. Men åh, vad jag längtar som tusan till säsong 3 nu!

Nu ska jag iallafall iväg in till stan för dansträning. Uppvisning på lördag, wiie!


Kommentarer
Postat av: Diana

Hallå? Blogga då!!

2012-04-13 @ 18:21:07
Postat av: Maria

Ska du sluta blogga?

2012-04-13 @ 21:03:26
Postat av: Johanna

Vi saknar dig!!

Varför bloggar du inte? :(

2012-04-13 @ 23:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0