Way too late

img_2070 (MMS)

Min söta mamma köpte dessa grejer till mej idag, hon visste att jag behövde linsvätska, och att jag själv hade tänkt köpa ögonsminkborttagning och en minilisterine till väskan. Så hade hon köpt det åt mej! Sedan så hade hon köpt ett varsitt litet gulligt hjärtblock åt mej å syrran, samt en kruka som fick bli till min kaktus. Tyckte det var så gulligt.  love my mommy! Men ska upp igen om lite mer än fem timmar, så är hög tid att sova! Packat och gjort i ordning allt nu iaf! Längtar som tusan efter att åka iväg nu! :D men först blir det sova och skola. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Uppdatera då!!

2011-09-07 @ 18:42:16
URL: http://lifebyvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0