Mysväder!

Internet har som sagt krånglat och därmed har jag inte kunnat blogga på ett litet tag. men nu är jag tillbaka.. ^^ Tänkte kort berätta om de två senaste dagarna.

Monday:
Igår var det studiedag och jag sov typ till tolv-ett. Såå skönt att få sova ut! Sedan var jag och Victoria ute och gick, och under den catvå timmars långa härliga rundan så bestämde jag mej för att börja rida på ridskolan igen! Inte egentligen något speciellt impulsaktigt, utan jag har ju vart sugen på det länge nu. Saknar det som in i jag vet inte vad! Har bara haft så mycket annat att jag inte tagit tag i det igen. Men till våren SKA det bli av!
Efter det var det mat, chill med familjen och sedan hem till Vicky för att sova där. Grymt skönt eftersom hon bor precis vid stationen.

Tuesday:
Idag har det vart skola och ännu en låång promenad med vovven på schemat. Men som sällskap var Evelina och Milou istället för Vicky den här gången. Är super mysigt att ut och gå i det mysiga höstregnet! Jag älskar hösten, visst, den är lite "grå, regnig och tråkig" ibland. Men den går ju fort som tusan och då gäller det att njuta varenda sekund av det mysiga regnet.. ^^ Så hemskt tråkigt är faktiskt inte regnet.. :)
Hur om helst så var det sjukt kul och mysigt att träffa Evelina igen! Love that girl! Efteråt så fick jag en ganska så lång pratstund med henne och Stina som vi stötte på också. Och det ledde oxå till ett hyfsat långt telefonsamtal med Josse oxå, haha ^^ Har saknat och saknar de alla tre! Saknar hela förra klassen, trots att jag tkr om min nya klass och skola. Men vår förra klass hade sån gemenskap och det var så lätt att vara sig själv där. Miss them! ♥

Men nu tänkte jag skriva klart min svenskauppsats, och sedan redigera lite film. Sedan blir det promenad med Milla och syrran hem till henne för att sova där inatt igen.. :) Hoppas bara jag hinner allt! :s Tiden räcker verligen inte till, till allt man vill göra varje dag! gaah!

Bilder från promenaden! ^^




Kommentarer
Postat av: Elsa Burholt - Foto och modeblogg

Hejsan, vilken fin blogg du har tjejen! Allt bra idag? ;)

2011-09-20 @ 21:09:03
URL: http://elsaburholt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0