Trött

Tiden sket sig och nu sitter jag här utan att ha varken redigerat eller skrivit på uppsatsen. Eftersom min kära dator vägrar fungera. Allting krånglar och filerna vill inte öppnas och jag vill bara skrika rakt ut, för att jag verkligen inte fattar vad problemet är..! usch på datorer.
Uppsatsen var jag dock bara lat med, tänkte göra den på torsdag elr nåt istället, för pallade inte idag. Och så hade jag ju tänkt redigera istället.

Men nu kmer snart min syrra och då ska vi dra till henne. Behöver verkligen frisk luft just nu.
Imorgon blir en lång dag. Kmer troligtvis vara i Nässjö hela dagen, eftersom det är föräldramöte på kvällen. Kmer vara sjukt drygt. Menmen..
Godnatt!




Försöker muntra upp mitt dåliga humör med glada bilder från London. Funkar rätt bra endå... ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0