MysFredag & ChillLördag

Gårdagen var kanon! Hade bara två lektioner och skolfoto på schemat i skolan. Chill! Dock blev jag inte alls nöjd med skolfotot.., men then agian, när blir man det? ;)
Tog iaf efter det bussen till Vetlanda där mamma var och skjutsade hem mej. Gick nämligen inga tidigare tåg hem, så tog en lång omväg som gjorde att jag kom hem iaf 45min tidigare.. :)
Var hemma en stund och gjorde lite chokladbollar, haha. Kunde inte hålla mej längre. Sedan åkte jag och tog bort naglarna. ^^
Sedan kom jag hem och åt mat och även en chokladboll. Sedan blev det iväg in till stan för att träffa vännerna! Vi umgådes, spelade spel, käkade onyttigt och avslutade det hela med donken! Jag och emma delade då på en mumsig teambox! ^^

Hade en sjukt bra kväll med alla, I love my friends!! ♥ Dock blev jag faceraped under kvällen, men det får man väl bjuda på.. haha!


Haha ^^

Idag blir det nog mest bara att ta det lugnt. Vill in till stan och träffa några men har ingen skjuts.. Blir nog film med mamma, Lollo och David bara. :)
Massage ska jag på idag oxå! Ska bli grymt skönt eftersom jag inte varit där på ett tag(går på regelbunden massage pga problem med rygg och vader)! Har haft väldigt ont i ryggen det senaste, så riktigt längtar till att få massera upp det lite grann! ^^

Hörs senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0