Äntligen klar!

Suttit och pluggat i ca två timmar nu, och äntligen klar med historian och spanskan! Fortfarande matte och naglarstudier kvar dock.. Men det får vänta tills imorgon! Orkar inte mer ikväll.
Imorgon är det skola och dansträning på schemat! Ska bli kul att dansa igen!! Fast dansen verkar dock väldigt svår i år.., är ju egentligen i fel grupp. Skulle egentligen dansat i en tvåa, men kom i en trea istället. menmen, det ska nog gå bra ändå! (:

Men nu ska jag se om det är något bra på tv. Sedan blir det nog sova, vill lägga mej tidigt ikväll. Var så sjukt trött imorse ^^

Bjuder på lite egobilder! ;-)
Älskar att rummet är så extremt städat och fint i bakgrunden oxå.. ^^

Tog typ hundra flumbilder som jag inte planerat lägga ut..Men bjuder på den här, för asso vad gör jag liksom?! Slickar på håret samtidigt som jag stirrar på nåt gott? hahah

Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0