Längtar tillbaka

Hmm.. haha. Det jobbiga med att dela dator med sin syster är att man ibland glömmer logga ut.. :p haha, och det förklarar förra inlägget ;) haha.

Har dock inte bloggat på ett bra tag. Men tiden har gått sjuukt snabbt! Förra helgen var helt otroligt bra! :) Bästa på länge! Vi var på Hopechurch i märsta fredag-lördag och på söndagen så gick vi på stan i Stockholm för att sedan avsluta det hela med en konsert med Hillsong United på Nalen i Sthlm. Att vara på Hope var superkul, mycket inspirerande och ja, superbra och roligt helt enkelt! Känner inte så många där, men alla är ändå så trevliga och snälla ^^
Och Hillsong var så sjukt bra så att det finns knappt ord, haha, åh vad jag älskar det!  ^^
Jag och Emma ska troligtvis upp en helg snart igen. Hälsa på Hope igen, samt gå på Hillsong på söndagen.. :) yay! Jag älskar verkligen Stockholm, och längtar redan tillbaka!

Resten av veckan så har jag varit i skolan två dagar, men resten sjuk. Den jobbiga förkylningen har gjort lite comeback, men börjar smått försvinna igen, vilket är skönt!
Igår var jag och träffade vännerna på Powerhouse, det var skoj! Och idag så var jag på återträff med typ alla som jobbat på fiket jag jobbat på i sommar. Trevligt trevligt!

Men nu tänkte jag ta tag i mitt hemskt stökiga rum!
Bilder tagna från en fikpaus och lång promenad på håltimman igår.. ^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0