Tuesday!

Träning och skola har som sagt stått på schemat idag! Dansträningen gick bara bra och skolan med.. ^^ Chillat framför fotbollsmatchen Milan-Barcelona nu ikväll, men orkar inte se klart den så ska strax sova istället, är så sjukt trött.. :/
Idag testade vi förresten på flätteknik i skolan, gick bättre än jag trodde det skulle gått, men inte speciellt bra endå haha. Har förmågan att få mina flätor extremt lösa, men får bara övaövaöva, så kmer det förhoppningsvis gå bra till slut endå! ;)
Köpte förresten också några nagellack idag med :D rea på OPIs i skolan. Målade min mammas naglar med en fin mörkgrön färg! Men hinner inte ta en bild, så kmer imorgon istället!

Godnatt! ^^



För lite mindre än ett år sen så var jag i vackra Bulgarien där jag lärde känna massa fina nya vänner för livet. Miss them! Hope I can go there again in january!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0