Thursday

Föräldramötet igår gick bara bra och idag har skola stått på schemat!
Hade historia, håltimma och sedan 'inspark för ettorna'. Det innebar att tvåorna hittade på något för oss. Var rätt skoj endå ^^
Vi fick dessutom sluta tidigt vilket gjorde att jag kunde ta tidigare tåget hem, så skönt! En timma kan göra så otroligt mycket ibland! 
Åkte hem till syrran en stund när jag kom hem, kollade på några avsnitt på big bang theory och sådär, sedan stack jag hem i ösregnet. Var mysigt att ut och gå, men fett jobbigt när det blåste så. Menmen.. :)

Nu har regnet dragit bort iallafall och jag och syrran ska iväg och mata hennes svärföräldrars katter, sedan blir det en runda med hunden! 
Hoppas er dag har varit super!!


'Old' pic på Milou och Milla ^^


 


Kommentarer
Postat av: Elsa Burholt - Foto och modeblogg

sv: tell me about it, det är hemskt ;o

tack, det är toppen här med :) Vad har du gjort idag då? :D

2011-09-22 @ 21:15:46
URL: http://elsaburholt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0