Snäll syrra :)

Kom hem för typ 30-40 minuter sedan och har mest bara tagit det lugnt sedan dess, samt ätit.
Idag i skolan så lämnades historian in, så skönt! Sedan hade vi hantverk då jag fick manikyr, grymt skönt och avslappnande var det! :)

Nu tänkte jag ta tag i lite tvätt och städ, idag ska det minsann bli gjort! Sedan tänkte jag värma lite mat och göra matteläxan. Efter det har jag funderingar på att göra chokladbollar.. Så sjukt sugen! Men borde väl egentligen inte.. haha. Vene vad det är med mej just nu, de senaste dagarna har jag bara velat äta sötsaker hela tiden, haha.
Sedan tänkte jag hur som helst kolla på film, för titta vad min söta syster fixat åt mej. Hon vet att jag, som är lite sällskapssjuk av mej, ogillar att vara ensam hemma., och har varit det två dagar i rad nu. Så då fixade hon detta! Tack! Love you too! ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0