Sicken latmask

Produktiv dag.. not!

Dagen i skolan var helt okej, och jag kom hem som vanligt runt 16.15-16.30. Tog ut hunden, åt en macka och satte mej framför tvn och chillade lite.. Hade planerat att spendera dagen med städning och tvätt så satt och förberedde mej för det...men vad hände då?! Jag somnade!!
Hela dagen förstörd haha! Vaknade igen typ halv åtta, och var så förvirrad att jag knappt fattade nåt. Runt åtta tog jag en låång promenad med milla för att vakna till igen, och nu sitter jag här. Ska nog gå och lägga mej snart igen haha. Får skjuta upp tvätt och städning till imorgon, vilket är så himla surt! Såg fram emot att få det överstökat. Menmen.. :/
En sak har dock varit bra med den här dagen, och det var att jag tog ett viktigt beslut.. Men privat så nämns ej här.

Här får ni en bild på nagellacken jag köpte igår iaf! De två i mitten är mammas, och de andra mina. Dock är den "blåa" färgen inte alls så blå. Den är mer mörkgrön som skiftar i blått ibland. ^^

Hoppas er dag var mycket bättre än min!
Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0