Say yes to tacos

Fortfarande uppe, haha. Suttit och lyssnat på musik och sorterat och redigerat lite bilder. Även en ny header som kmer upp imorgon. Inte speciellt nöjd med den egentligen, men den får nog duga.. ^^

Riktigt taggad inför imorgon i alla fall, kmer bli en grymt bra dag känner jag på mig! Riktigt längtar faktiskt. Känns så jobbigt att sova, vill ha morgon direkt nu! Fast för att den ska bli bra så kanske det är dags att sova nu? haha. Har så svårt för att släpa mej själv till toan för att göra i ordning mej för sängen. Att lägga sig i sängen och sova är oftast inga problem, men allt som ska fixas innan det känns bara jobbigt.. Haha ^^ Fast just nu vill jag varken göra i ordning mej eller sova, är så sjukt pigg och pepp inför imorgon.
Men är väl dags nu ändå? ;-)

Hittade en gammal bild som jag tyckte var lite rolig, hihi. ^^
Passar ju bra för mej när jag ätit tacos idag, och ännu mer eftersom jag varken dricker, röker elr liknande.. ^^



Plus två extremt flummiga bilder på mej och en på min sötnos tagna med min favorit app, hipstamatic. Galet vad jag älskar den appen! haha!

Men nu måste jag verkligen sova! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0