Ny header!

Förresten, som man ju ser, så är ju den nya headern uppe! Vad tycks? :-)
Personligen tycker jag att den är helt okej. Valde lite flummigare och roligare bilder oxå, blir mer skoj då! ;)

Jag och Lollo i London! Har typ tusen av dessa bilder, hahah. Love you my sis! ♥

Måste väl slänga in en till liten flumbild för att lägga till att jag älskar dej med Victoria! ;) ♥ haha

Har betydligt roligare bilder dock, men är rädd att de ska bli sura, så valde såna där jag ser ut som det största weirdot.. haha :p


Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Haha :P Tack tack :)



Jag ser ju mer miffad ut än dig!

Saknar en bild på dig och mig i heathern btw :/

2011-09-13 @ 16:49:41
URL: http://lifebyvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback