Fredagsmys!

Dagen har varit kanon! Besöket hos ögondoktorn gick bara bra. Har dock fått lite försämrad syn på bara några månader, så det suger. Men ska snart få nya linser som hjälper det iaf.
Sedan drog vi till A6 och åt, där jag tog tacos. Ganska dumt att äta det på en reasturang dock, såg nog troligtvis ut som en gris när jag åt haha ^^
Sedan var det shopping på schemat och jag hittade massor med nödvändiga och snygga grejer. Bilder kmer senare idag! ^^
Så otroligt nöjd med denna dag och den är inte slut än! Om nån timma blir det in till stan för att träffa vännerna. Vi ska ha massa tävlingar elr nåt har de planerat, haha. Kmer nog bli skitkul! :)


Slänger in denna bild för att visa den egentliga bilden som skulle vart med i förra inlägget. Den andra är hur fel som helst, för att inte tala om hur ful som helst haha. Börjar dock mer och mer lägga ut fula bilder på mig själv här så man får väl vänja sig. Kanske är lite väl personlig egentligen.. men what the heck, man får väl bjuda på sig själv ^^

Kommentarer
Postat av: Elsa Burholt - Foto och modeblogg

sv: okeej, själv har jag inte gjort mycket, latat mig och träffade en kompis lite snabbt nyss! :D

2011-09-25 @ 17:35:50
URL: http://elsaburholt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0