Enjoying life a little bit to much.

...bortsett från att jag är utelåst! Tur att det är fint väder iaf! Efter maten på "stan"(om man nu kan kalla det detta i den här lilla hålan haha), så åkte mamma och pappa iväg. Det var meningen att jag då skulle vänta på Lollo och David när de åt så att jag kunde få skjuts hem, men jag orkade inte vänta(och de ville nog inte ha mej där haha), så bestämde mej för att gå hem. Blev oxå att lite godis följde med då hehe ^^
Men när jag kmer hem så var självklart mamma och pappa var inte hemma och jag hade lämnat väskan i bilen med Lollo. Surt!
Fick bli chill på altanen i solen i väntan.. Rätt najs ändå så ska väl egentligen inte klaga ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0