Effektiv dag

Mitt rum är finare än någonsin och det är tvätt i maskinen. Effektiv och nödvändig dag med andra ord! Lyckades dessutom motstå frestelsen av chokladbollar också haha ^^
Matteläxan är inte helt klar dock, satt i över en timma, men sen orkade jag inte mer. Fattar hälften av vad jag ska göra och fick sån enorm huvudvärk så till slut la jag av. Men hjälpte iaf en hel del när snälla Vicky och Anton var förbi och hjälpte mig. Tack! ♥
Hann inte med ngn film heller.. :/ Men ska nog se den på lördag istället!

Imorgon har jag bara två lektioner, och på måndag är det studiedag. Ska bli så skönt med en lång helg! Veckan har varit bra och så, men har börjat bli så sjukt drygt att gå upp på mornarna nu bara, så ska bli otroligt skönt att få sova ut ordentligt.. ^^ Imorgon är det skolfoto oxå! Bävar lite inför det..blir aldrig bra på såna kort hehe.

Men nu ska jag äta iaf äta kvällsmat, sedan blir det sängen. Godnatt!


Random bild från mobilen.. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0