Drömmer mig bort

Tänk om man ändå hade råd att köpa allt man ville ha, då skulle jag nog troligtvis ha världens största garderob. Plus att jag nog skulle sitta och skriva detta framför en iMac istället, eller en iPad som ju inte heller vore fel att ha. Sitter och kollar på kläder på ellos, nelly & bubbleroom. Och jag vill ha typ allt! haha.
Mamma och pappa är skyldiga mig lite pengar som jag tänkte att jag snart ska beställa lite på ellos för. Ska bli sjukt gött! Men det är svårt att välja plagg, för man vill för tusan ha allt, hehe ^^


Skor och jeans är något jag är riktigt dålig på att köpa.. alltid så dyrt :/ Men funderar starkt på att köpa dessa jeans från ellos. Frågan är om man vågar beställa dock, kan ju bli så fel med storlekar när man beställer jeans. Men får se hur jag gör (:
Tänkte även beställa halsdukar, mössa, skjorta, långarmad och skinnjacka. Hoppas att pengarna räcker till bara. :)

Bjuder på ett par bilder från fikstunden med familjen igår med. ^^

Muums!!


Min söta syster!

Och så jag.., Shit vad sugen jag blir igen haha. Kan ju tilläga att trots allt mitt slit på ca en halvtimme med dessa chokladbollar så fick jag bara EN enda! :( Mina föräldrar hade gäster och käkade upp resten när jag var borta igårkväll. Inte okej! :/

Kommentarer
Postat av: Hannah (fast mest Micke)

TACK FÖR CHOKLADBOLLARNA!!

De var MUMSIGA!!!! ;-) hahaha

2011-09-17 @ 21:48:22
Postat av: Evelinnnnnnna alfveeeeeen

Asså käre dar vad fin du är!! Profilbild kanske?

2011-09-20 @ 18:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0